2014. december 5., péntek

Nike+ edzésnapló 1. rész

Nos, ugyebár folyamatosan csinálom a hízókúrát (ha nem tudod miről is van szó, akkor ITT megtalálsz minden információt) és ennek a része az is, hogy tornázok/edzek, kinek hogy tetszik. Mindezt pedig a Nike+ Training Club alkalmazás segítségével, amiről pedig ITT olvashatsz.
Egyszer már belevágtam a programba, de külföldi kiruccanásom miatt ez abba is maradt. Na de pánikra semmi ok, hazatértem és ismét elkezdtem a tornát/edzést. Ugyanis az tuti, hogy BOMBANŐLESZEK és ebben meg se állíthatnak!!!

Az edzésterv a következő: 4 héten keresztül megy, heti 3 alkalommal (hétfő, csütörtök, szombat) és 3 különböző idejű edzéssel. Az első minden hétfőn egy Body Flex ami 30 perces, a csütörtöki edzések 45 percesek, de a nevük minden héten más:  Tighten Up - Dream Team - Body Buffer - Pump Station, a szombati pedig mindig egy 15 perces Dynamic Yoga. 


A most hétfői edzéssel nem is volt semmi problémám, lenyomtam a 30 percet, tök jól bírtam (nem úgy mint múltkor) és büszke is voltam magamra, hogy mekkora király vagyok. De a korona gyorsan leesett a fejemről, egészen pontosan tegnap este. Én kis buta naiv azt hittem, hogy ha a 30 perces edzést jól bírtam, akkor mit nekem az a plusz 15 perc. Aha, meg ahogy én azt megálmodtam. Konkrétan az edzés közepén jártam, amikor azt hittem, hogy ott helyben meghalok. Már rendesen szédültem, és kezdtem rosszul lenni. Itt egy kis szünetet iktattam be, némi pihenővel, majd újult erővel folytattam. Az az erő annyira mégsem volt újult, mert továbbra sem voltam képes normálisan végig csinálni egy-egy feladatot. Be kell látnom, hogy gyenge vagyok mint a libafos harmat. De nem lógtam azért el a mozgást, mert ha volt valami ami tényleg nem ment, akkor helyette súlyzóztam. Tudom, hogy ez csalás, de tényleg nagyon nehéz volt. Hétfőn például a fekvőtámasz 1 perces volt, tegnap már 2 perc volt az időkorlát. A gyufaszál karjaimmal az 1 perceset is alig tudtam megcsinálni, erre tegnap 2 perc. Anyukád jól van? 

Pedig tényleg 1-2 percesek a feladatok, de nem véletlen van ez így kitalálva. Mindenki higgye csak el, hogy bőven elég bizonyos feladatból akár csak 1 perc ahhoz, hogy megtapasztald a halálközeli élményt. Viszont mindenképp jó edzés, és hasznos, mert megdolgoztat, és mégsem kell hozzá eszeveszett ugrálást végezni. 

A tegnapi feladatok közül ez volt a kedvencem, na hát ehhez hozzá se tudtam szagolni. Kb. 20 másodpercig sikerült, holott 1 percig kellett volna (ha jól emlékszem):



Egészen biztos én vagyok a puhány, de komolyan nagyon nehéz volt a tegnapi edzés. Ahogy Kiss Ádám humoristánk mondaná: 

"Ez nálam nem a bazdmeg, nálam ez a fuck you bazdmeg, esetleg"


Viszont csinálom, és menni fog ez, csak idő kell, hogy erősödjek. Nem adom fel, mert HŐS vagyok, HERO vagyok, HŐS vagyok (szintén Kiss Ádám szavaival élve).

Na meg persze, mert BOMBANŐLESZEK!!!







Képek forrása: Just Do It , Nőci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése