2014. november 10., hétfő

Nike+ Training Club - avagy edzés Nike módra

Kész, végem, mindjárt meghalok. Úristen. Vizet. Levegőt. Kampec. Én beadom a kulcsot. Nem, nem és nem. Nem adom fel, megy ez nekem. Vagyis menni fog, csak bele kell jönnöm. De nagyon el kell kapnom a fonalat ha bírni akarom a strapát. 
Nos, hogy mindenki értse miről is akarok itt beszélni, elmesélem a sztorit. Ugyebár nyomom ezerrel a hízókúrát. Aki nem tudja miről is van szó, az ITT megtekintheti az eddigi bejegyzéseket a témában. Szóval a fejembe vettem azt is, hogy mivel nem csak egy nagy zsírpaca akarok lenni (ami amúgy tuti sose lennék, de biztos ami biztos) ezért kell valami kis edzés. 


Na és ha már az okostelefonok idejét éljük és mindenre van már alkalmazás, gondoltam rákeresek már és a Nike mindig előrukkol valamivel, ezért rögtön így is kerestem. Meg is találtam a számomra jónak ígérkező alkalmazást, ami a Nike+ Training Club nevet viseli. Letöltöttem, és amint elindítottam egy rövid regisztrálás után már válogathattam is, hogy fogyókúrás, izomfejlesztő, netán erősítő edzést szeretnék. A leírások átböngészése után én az izomfejlesztő mellett tettem le a voksomat, azon belül is a kezdő szinten indítok. A kezdő szint úgy néz ki, hogy első nap egy 30 perces body flexor, ami ilyen nyújtó, rugalmasságot adó gyakorlatokat tartalmaz, aztán jön 2 nap szünet és a negyedik napon tighten up edzés 45 percen keresztül, majd a hatodik napon dynamic yoga 15 percben. Szerintem egy kezdő szinten ez bőven elég is egy hétre. Hiszen ez 90 percnyi edzés, és nem hiszem, hogy többet elbírna az ember szervezete. Legalábbis az enyém tuti nem, szóval köszönöm szépen, nekem ez így nagyon meg fog felelni.

Ma le is nyomtam az első napomat, ami 30 perces edzést takart. Az elején azt mondtam, hogy ó, egy 30 perces edzés tök jó lesz, biztos meg fogom tudni csinálni. Ja, meg ahogy azt Andreina elképzeli. A legtöbb gyakorlat egy percig tart, és vannak közte szünetek is beiktatva, de én azt hittem néhány feladatnál, hogy eljött a vég, és tényleg nem élem túl. De hős voltam, kemény voltam, és csináltam ameddig csak bírtam erőből. Viszont nem akarom túlterhelni magam, ezért ahol már levegőt se kaptam ott megálltam egy kicsit. Kezdő létemre viszont szerintem nagyon szépen teljesítettem, és hiszek benne, hogy menni fog ez egyre jobban, csak kitartóan kell csinálni. A kitartásom pedig meg is lesz én úgy érzem. Túl vagyok már egy két napos izomlázon, de nem érdekel, ez azt jelenti, hogy valóban mozogtam és nem csak úgy sumákolva ténferegtem a lakásban edzés címen. 
Nagyon jól ráéreztem erre az alkalmazásra én úgy gondolom, és tényleg kialakulhat közöttünk egy hosszabb barátság is. Azért bevallom a csütörtöki 45 perces edzésre nagyon kíváncsi leszek. 

Holnap és holnapután meg jöhet a kínszenvedés, mert az tutifix, hogy a lábamra se bírok majd állni, de nem baj, hiszen ezt is el kell viselnem ahhoz, hogy a végén elérjem a kívánt eredményt. Aki pedig most gondolkodik valamiféle otthoni edzésen, annak bátran ajánlom ezt az alkalmazást, mert szerintem tényleg nagyon jó. Egyaránt megtalálható AppStore-on és GooglePlay-en is. Egy próbát szerintem megér, és akinek nem tetszik az megválik tőle. Viszont lehet valaki végre megtalálja benne az igazit. Azt hiszem én heti háromszor jelentkezek majd és megírom, hogy miként is alakult a kapcsolatom a Nike+ Training Club edzésprogramjával.

Ha bárkinek kérdése van, az bátran tegye fel, szívesen válaszolok, és segítek ha tudok.

Edzésre fel!







Képek forrása: a főkép saját, workout

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése