2015. december 1., kedd

XMAS TAG - KARÁCSONYI FILMEK

Közeleg a Karácsony, és bár már október óta látok Mikulás csokikat, meg szaloncukrokat a boltok polcain -ami szerintem borzasztó kiábrándító- mégis december első napja számít talán az igazán karácsonyi készülődés kezdetének. Én már többször kifejtettem a véleményem a Karácsonyról, nem szeretem, nem tudom szeretni fogom-e valaha, az viszont a helyzet állása szerint biztos, hogy nem idén fogom megszeretni. Na de nem ez itt most a lényeg, hanem hogy a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége csoportban beszálltam egy játékba, miszerint mától kezdve december 24-ig minden nap lesz egy téma, amiről írni kell. Az első téma a karácsonyi filmek lesznek. Ha valami extrára, újdonságra vágysz akkor sajnos ki kell ábrándítsalak, rossz helyen jársz. Én ugyanis nem vagyok ilyen karácsonyi filmnézős típus, viszont amiket szeretek azok a jól megszokott, 100 éve játszott filmek. 


Reszkessetek betörők



Nekem bizony nincs Karácsony Kevin nélkül, mert bár már sok embernek tele a hócipője ezzel a filmmel, nekem mégis a gyerekkoromat idézi fel, amikor a tesómmal együtt néztük a filmet. Ma is kívülről mondjuk a szöveget, ha épp egymás mellett ülve nézzük és bizony még mindig ugyanúgy tudunk szórakozni rajta.



Igazából szerelem



A romantikus énem is hogy jól lakjon... Igazából szerelem. Idén nem tudom bekerül-e a nézett filmek közé, de ha elkap a nagy romantícsi láz, akkor esetleg belefér.


Holiday



Cameron Diaz filmeket bármikor tudok nézni, imádom a nőt. Ez a film pedig egyszer valamikor elrabolta a szívem és ezen nehéz változtatni.



Igazából ez a top3 film, ami nekem olyan Karácsonyos. Zenei összeállítás is remélem, hogy lesz, abból is vannak nagy kedvencek. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése