2015. november 11., szerda

Liebster Award díjat kaptam

Már több mint egy hónapja kaptam a díjat, de csak most értem meg arra, hogy válaszoljak és megírjam a posztot. Köszönöm Nora's Diaries a kitüntetést. :) A szabályok úgy szólnak, hogy random tényeket kell megosztanunk magunkról, válaszolnunk kell a kérdésekre, amiket az a blogger tett fel akitől kaptuk a díjat, majd meg kell neveznünk 5 blogot és kérdéseket tenni fel. Nos, én nem adom tovább ha nem gond, mert majdnem minden blognál járt már a díj akinek adnám, plusz nem tudok most összehozni kérdéseket, sajnos nincs rá agykapacitás. I'm so sorry... Na de akkor jöjjenek a randomságok rólam és a kérdésekre adott válaszok. 



10 random tény rólam:

1. Kiskoromban nem volt plüssöm vagy bármi amivel aludtam volna, vagy ragaszkodtam volna hozzá. Most viszont van egy macim akivel alszok és nem is tudok nélküle elaludni már. Egy nagyon fontos személytől kaptam, így mikor Tami (így hívják a macit) velem van, akkor kicsit ezt a személyt is magamhoz ölelhetem esténként.

2. Régen nem voltam valami nagy állat fanatikus, a kiskutyákat (akik valóban kicsik és nem nőnek nagyra) meg élből elutasítottam valamiért. Nem tudom az okát, talán azért mert nekünk mindig nagyobb testű kutyáink voltak. Most viszont jelenleg is itt ugat mellettem egy kis manó aki egy Yorki és Jasmine (magyarosan Jázmin) a neve. Március óta az én kis társam és nagyon de nagyon szeretem.

3. A nevemet Édesanyám után kaptam, és nagyon büszke vagyok rá.

4. Tini koromban elterveztem, hogy tánctanár leszek. De versenytáncosként is szívesen pörögtem volna a parketten, de mivel a tanulmányi eredményeim hagytak némi kivetni valót maguk után, így nem engedett Apukám táncolni. Szóval a nagy táncos álmok kudarcba fulladtak és maradt a bulikban való Dancing Queen szerep nekem :D

5. Írtam egy időben verseket, és ma is képes lennék rá, de valahogy a legjobb alkotások akkor születtek amikor valami nagyon nagyon fájt. Leginkább ott a szívem körül. Akik olvasták a verseimet ők mind dicsérték és azt mondták egyszer még akár kötetbe is foglalhatnám őket. Hát nem tudom, én ezt nem tartom valószínűnek.

6. Szeretek koncertekre járni. Nemrég óta kedvelem ezt a dolgot, de azóta viszont voltam már több koncerten, sőt egy napra még egy fesztiválon is megjelentem. Nagy vagy, Andrea :D

7. Imádok enni. Első ránézésre meg nem mondaná senki hogy a 40 kilós csaj bizony él-hal az evésért. Szerintem az egyik legjobb dolog a világon, sőt amióta már főzőcskézek is azóta meg már ajjajj.

8. Szeretem a barátaim. Akikre igazán azt mondom, hogy barát, azokból kevés van, de én ezt nem bánom. Inkább legyen csak kevés de az igazi, minőségi kapcsolat legyen. Nos, az igaz barátaim már hosszú évek óta az életem részei.

9. Romantikus film és könyv párti vagyok. Igen, az az igazi csöpögős, sírós, nyálas típus a kedvencem. Rák a horoszkópom, és állítólag a Rákok érzelmesek. Hát ez totálisan igaz rám. Szeretek sírni :D

10. Türelmetlen és akaratos ember vagyok. Nagyon igyekszem levetkőzni ezeket a tulajdonságaimat, de még nem sikerült. Pedig nagyon nem szeretem. Na, majd egyszer talán sikerül. 


Kérdések:

1. Mi az álommunkád, amit már holnap elkezdenél?

Ez őszintén szólva nálam valahogy mindig más. Szeretem az esküvőket, így szívesen lennék esküvőszervező. Szeretem a gyerekeket, és már hivatalos papírom is van arról, hogy szakmámat tekintve csecsemő-és kisgyermeknevelő-gondozó vagyok. Nem óvónéni, hanem gondozónő. Tehát bölcsibe, minik közt. De néha meg lennék varrónő, vagy sminkmester. Széles a skála :D

2. Van olyan, amit megváltoztatnál a külsődön? Mi az?

Igen van. A testsúlyom. Dobnék magamra egy 10-15 kilót. A megvalósítás folyamatban van.

3. Mi a legnagyobb célod, amit szeretnél elérni a blogoddal?

Fogalmam sincs. Mivel ez egy napló féleség, így nincsenek nagy álmaim vagy terveim. Írom, aztán aki olvassa az vagy szereti vagy nem. Ennyi.

4. Mi a legnagyobb félelmed?

Sokminden van, amitől tartok, vagy amit nem szeretnék. De talán a legnagyobb, hogy nem lehet saját gyermekem.

5. Hogyan turbózod fel az önbizalmad, ha nagy feladat előtt állsz?

Nagyon parázós típus vagyok, szóval vizsgák előtt is remegek, izzadok, jajveszékelek. Mantrázom, hogy sikerülni fog, sikerülnie kell. Ennyi talán a nagy trükk. A parázás. :D

6. Ha egy napra más ember bőrébe bújhatnál, ki lenne az?

Nincs konkrét ember. Mármint semmilyen celeb vagy ilyesmi. Kislány lennék újra. De úgy, hogy mindenre emlékezhessek a múltból.

7. Blogolnál-e úgy pénzért, hogy a témáid 90%-át más szabná meg?

Szerintem nem. Mármint az attól függ milyen témákat kapnék. Ami azért valamennyire közel áll hozzám, azt csinálnám, de ha tök más mint én, akkor nem.

8. Van-e olyan könyv, amit szerinted minden embernek el kellene olvasnia?

A kedvenc könyvemet ajánlanám. Aztán, hogy kinek mi az ízlése, az már más kérdés. J. A. Redmerski: A soha határa

9. Mi életed eddigi legkedvesebb ajándéka?

Egy torta, amit nekem sütött a szerelmem. Nem cukrász a drágám, de annyira gyönyörű lett, hogy azt elmondani se tudom. 

10. Van olyan élményed, ami miatt hiszel a sorsban?

Én élmény nélkül is hiszek. Szerintem mindennek oka van, és az életben soha nincs véletlen. Minden találkozás, minden búcsúzás, minden mosoly és minden könny valamiért van és kell. 


Köszönöm a díjat, köszönöm  kérdéseket. :)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy megírtad, elvégre jobb később, mint soha! :D "Sok" dologban hasonlítunk, plüss nélkül például én sem tudok elaludni, élek-halok a romantikus könyvekért és filmekért, a koncerteken pedig képes vagyok sérülésig tombolni, nyár óta egy "lyuk" díszeleg a csuklómon, hol kevésbé, hol erősebben látszik - tanulság: fém órában ne menj koncertre! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a megtiszteltetést! :) Órát nem hordok, sőt a fülbevalókon kívül más ékszert se nagyon, de ha egyszer majd órahordásra adnám a fejem, akkor ezt mindenképp bevésem a kis buksimba, hogy koncert és óra nem barátok :D Örülök neki, hogy 'rokonlelkek' vagyunk, ha lehet ezt így mondani :)

      Törlés