2015. szeptember 27., vasárnap

#The4WeekChallenge - avagy egy új élet kezdete

Tudom, tudom. Eltűntem. De most ezért nem kérek bocsánatot, nem szánom-bánom bűnömet. Nyomós okom volt arra, hogy eltűnjek a blogger életből. Most viszont tiszta lappal indítok. Mindent, nem csak a blogot. Az egész életemet meg szeretném változtatni, ami egy nagyon nehéz, fájdalmas és hosszú út lesz, de hiszem, hogy megéri végigcsinálni. Ehhez az újrakezdéshez pedig pont jól jött Nati kezdeményezése, a #The4WeekChallenge. Ez röviden arról fog szólni, hogy megalkotunk magunknak valami kihívást, és ezt 4 héten keresztül minden nap csináljuk. Legyen szó egészséges táplálkozásról, edzésről, bármiről. Szabad kezet kap mindenki. Nos, én olyan hatalmas fába vágom a fejszém, hogy így kezdésnek rögtön több dolgot is a nyakamba veszek. 

Mivel az utóbbi időben eléggé elhanyagoltam a hízókúrámat és azt, hogy odafigyeljek a testemre, így biztosan ez az egyik nagy tervem, hogy ezt helyreállítsam. Továbbá az angolozást is mellőztem, ami súlyos hiba. Valamint sajnos olyan életet éltem az elmúlt 7 hónapban, ami nem vezet sehová. Így mindenképp szeretném ezt az életmódot végérvényesen felszámolni. Szóval itt az én kis listám, a következő 4 hétben kötelezően be kell ezt tartanom:

  • hízókúra folytatása, aminek alapja, hogy minden nap meg kell innom a tápszert és a tömegnövelőt is
  • vizet, vagy teát fogok kizárólag inni
  • heti 6x csinálom az edzéseket
  • angolul olvasok könyvet, plusz az unokahúgommal is angolozunk heti legalább 2-3 alkalommal
  • elhagyom azt az életformát amit eddig képviseltem, mert jobb ember akarok lenni
  • instagramon minden nap posztolok egy képet az aznapi boldogságpercről
  • minden nap írok legalább a blog facebook oldalára, hogy miként is haladok ezzel a kihívással
Nos, bárki aki szeretne csatlakozni az megteheti. A fentebb belinkelt oldalon (Natinál) olvashattok arról, hogy ő mit fog tenni. Gyertek, csináljuk együtt ezt a 4 hetet! :)

#The4WeekChallenge 

Kép forrása: idézet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése