2015. szeptember 29., kedd

#The4WeekChallenge - #2nd day

A mai napon folytatódott a 4 hetes kihívás, immár a második napomat is végig csináltam. Taps nekem. Na jó, csak egy fél taps, ugyanis bűnöztem... megittam egy energiaitalt. Szóval a mai víz/tea szabályom felborult kicsit, de ez legalább intő példa volt, hogy legközelebb ilyet nem szabad csinálnom. 

Na de, hogy kicsit javítsak az arányomon, el kell mondanom, hogy csatlakoztam egy kezdeményezéshez, amit a 'Hogyan legyek jó nő?' facebook oldalon találtam. Egy Lisa nevű nő inspirálta a csapatot, és az a lényege, hogy minden kedden csinos ruhába kell öltözni, megcsinálni a frizuránkat, sminkelni, ki mit szeretne. Majd készíteni egy fotót és feltölteni ezzel a taggel: #FightCancerWithFashion. Ha érdekelnek a pontos részletek ide kattintva elolvashatod. Ha van kedved csatlakozz te is, szerintem szép és nemes kezdeményezés, plusz a csinos megjelenésért járó bókok jót tesznek a léleknek :) 


Ma már kellemes fájdalom volt a lábamban a tegnapi edzés adag után, és jó esélyem van rá, hogy holnap kínszenvedés lesz kikecmeregni az ágyból a mai has edzés után. No de, ugyebár ez édes fájdalom... lesz majd egyszer ha bitang jó testem lesz :D Csinálni kell,  mert a sport alázatra tanít, és ezáltal erősíti a lelket is. 

Az angol tanulása is pörög ezerrel, falom az Oxford Bookworms könyveket, és ma már szintet is léptem. WOW meg OMG! :D Továbbá az uncsitesómba is igyekszem elvetni az angoltudás apró magvait, mert bizony a mai világban tudni kell megszólalni inglisül. Understand? OK. 

Szóval ez a nap is eltelt, nem ültem tétlenül, és ezért marha büszke vagyok magamra. Ha így folytatom még akár lehet is belőlem valami :D

Remélem a többiek is ilyen jól haladnak és tele vannak erővel meg motivációval. Én azt mondom: küldjük meg gyerekek, abból baj nem lehet! :) 

A végére pedig itt van a mai Instagram fotó beszámoló, a képek ma ötvözik a #The4WeekChallenge és a #FightCancerWithFashion kampányt is.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése