2015. szeptember 28., hétfő

#The4WeekChallenge - #1stday

Nos, amint az előző posztban olvashattátok belevágtam a #The4WeekChallenge néven futó kihívásba, amelyet Natinak köszönhetek. Számomra ez a 4 hét egy új élet kezdete, egy jobb, tudatosabb életmód kialakítása, és a személyiségem fejlesztése. Nyilván minderre nem elég csupán 4 hét, hiszen ezt folyamatosan csinálni kell, amíg csak bírja az ember erővel. Márpedig bírni kell.

De ez a 4 hét jó arra, hogy hozzászokjunk ezekhez a dolgokhoz, hogy beépítsük őket a napi rutinunkba. Úgy gondolom az embernek mindig vannak vágyai, álmai, céljai. Ezeket pedig csak úgy érheti el, ha kőkeményen megdolgozik érte. Én már az elejétől tudom, hogy nagyon nehéz időszak előtt állok, és a könnyeim legtöbbször nem azért fognak hullani, mert nem bírom megcsinálni a guggolásokat. A lelkemmel kell szembenéznem és tisztára mosnom azt. Ez pedig sírással fog járni, de ugyebár: 

„Csak azok látják meg a világot a maga valóságában, akiknek a szemét tisztára mosták a könnyek.”


Bennem most akkora motiváció van, amekkorát világ még nem látott. Holott olyan bazi gyengének érzem magam hogy az nem igaz. De tudom, hogy hajtanom kell, mert csak így juthatok el oda, ahová akarok. Az élet sokszor bebizonyította már, hogy van elég erőm felállni. Csak az a baj hogy amikor rossz passzban van, akkor valahogy mindig lejjebb rugdos. Viszont talán pont ezzel mutatja meg, hogy mekkora is bennem az erő. Persze sokkal könnyebb lenne azt mondani, hogy én ezt nem csinálom és feladom a p*csába, de nem tehetem. Érted? NEM TEHETEM! Hogy miért? Just because. 

Na de...hogy is telt ez az első nap? Azt hiszem elmondhatom, hogy sikeresen. Ugyanis én most azt az elvet követem, hogy minden este bevésem a naptáramba, hogy másnap miket KELL megcsinálnom. Ezek most valószínű jó darabig majdnem ugyanazok lesznek, hiszen a kihívás lényege az, hogy a napi rutinba beépítsük az új teendőket. 

Nos az én pontos kis listám így néz ki az elkövetkezendő időkre:

  • Nutridrink
  • Víz/tea ivás 
  • Edzés
  • Könyv olvasása angolul
  • Lelkizés
  • Tömegnövelő
  • Insta fotó
  • Blog 
 
A mai napon pedig teljesítettem MINDEN pontot. Well done, Andreina!!! :D Az edzés ma láb-popsi nap volt, hát nem mondom hogy nincs izomlázam. Négy Oxford Bookworms könyvet is kiolvastam, igaz még csak kezdő szinten, de én inkább lentről kezdem, onnan kisebb az esély  pofára esni. 1-2 kifejezés kivételével amúgy simán megértettem a könyveket, viszont azt a néhány kifejezést lefordítottam és feljegyeztem magamnak, hogy beépítsem a memóriámba. Továbbá találtam egy netes oldalt, ahol témákra bontva foglalkozik angol kifejezésekkel, így innen is gyűjtögettem tanulnivalót. Szóval az angolozás ma maximálisan teljesítve lett. Instagramra felkerült a reggelimről egy kép, ma ez volt az én boldogságpercem. Mivel az elkövetkezendő 4 hetem így fog kinézni, így valószínű nem fogom minden nap részletezni, hogy mit csináltam. Leginkább az edzésről, a kilókról, az angol fejlődéséről fogok tudni írni, valamint a napi Insta fotót osztom majd meg. Ezáltal azért mégiscsak tudom követni a haladásomat, és ti is láthatjátok miként viszem véghez a kihívást. Ha szeretnétek tartsatok velem minden nap :)
 
 
 Nyugi, nem ez az egy szelet volt az egész reggelim :D

 
 

Kép forrása: idézet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése