2014. december 1., hétfő

Zöldkártya felülvizsgálat :D

Halihó! :) 

Hétfő van, egyesek szerint HATEfő. Nekem egyelőre nincs vele problémám mivel, hogy én itthon az ágyban töltöm általában a hétfőket. Meg a keddeket is, ja és a többi napot is :D Na jó nem, ez így nem igaz. Ki szoktam kelni az ágyból amikor éhes vagyok, és amikor fürdeni megyek. Ja, és kedden meg csütörtökön angol tanfolyamra is járok. Szóval kikérem magamnak, nem vagyok naplopó. Csak egyszerűen nem úgy jöttek össze a dolgok, ahogy azt elképzeltem. Mindegy, majd lesz ez még így se. Ja, és közben december lett, úgyhogy a karácsony-imádók örülhetnek, én idén a drága Keresztlányom miatt fogom élvezni, mert neki ez az első karácsonya. Persze a Keresztfiam is egy nagy boldogság nekem karácsonykor. Imádom ahogy bontja izgalommal az ajándékokat. Ha másért nem is, de értük mindenképp megéri. :)

Na, de nem erről akartam beszélni, hanem arról, hogy voltam a Dokinál. Mert ugye van nekem Crohn, az élettársam akivel már 3 éve együtt élünk általában jóban, de van amikor rosszban. Az utóbbi rossz eset elég hosszúra nyúlt, durván 4-5 hónap volt. Nem kívánom senkinek ezt az időszakot, mert nem jó ám azt tapasztalni, hogy már a legkisebb nadrágod is nagy rád. Hogy szó szerint minden lötyög rajtad, és az utcára is utálsz kimenni, mert tuti, hogy összehoz az élet a kedves "jézusom de vékony vagy", "lefogytál te lány" című megjegyzésekkel. Én általában próbáltam mosolyogva fogadni a szavakat, de belül kicsit sem voltam boldog. Persze nem vettem legtöbbjüktől sértésnek, mert tudják, hogy mi a baj. De azt is tudom, hogy féltenek attól, hogy esetleg nem eszek, pedig ez nem így van, mert jó étvágyam van hála égnek, és ezúttal is üzenem a világnak, hogy nem vagyok anorexiás nyugi, csupán Crohnos. Ja, és nem gyógyultam még meg, mert ebből egyelőre nem lehet, ugyanis az okát nem tudják és ebből kifolyólag azt sem, hogy miként is kéne végleg meggyógyítani. Viszont én még egészen jó stádiumban vagyok, mert az alacsony súlyomon kívül igazából semmi panaszom. De három havonta járok az én tündéri Dokimhoz, akit imádok és esküszöm szeretek hozzá járni. Mert mindig meg tud nyugtatni és mindig annyira kedves. Mintha csak egy baráthoz járnék, olyan ő nekem. 
Szóval ma is mentem hozzá, hogy konzultáljunk, leküldjön a laborba, és közölje, hogy mennyire szuperül nézek ki. Az utóbbit természetesen csupán azért, mert ez azt jelenti, hogy a betegség jó irányba halad, és megint lehet majd tökéletes vérképem. Tehát nem azért dicsér mert tetszem neki.

Úgy néz ki, hogy megkaptam a zöldkártyát újabb három hónapra. Ezt a zöldkártyát pedig senki ne vegye komolyan, mert nincs semmi ilyesmi megkülönböztető plasztik cucca egy Crohn betegnek, csupán az én agyszüleményem eme mondás, és ha a Crohn rossz, akkor azt azzal fejezem ki, hogy piros lapot kaptam és ülhetek a kispadon, vagy ballaghatok az öltözőbe. De most minden jónak tűnik, persze ez majd holnap kiderül, amikor felküldi az eredményeket a labor és kapom az e-mailt a Dokitól, hogy átmentem-e a vizsgán. Viszont a szteroidot leállította, ami nagy öröm, mert a francnak sincs kedve szedni ha nem kell. A gyulladáscsökkentő és a vastabletta marad, de azokkal nincs is komolyabb problémám.

A hízás projekt pedig nem áll meg, mert nyomom ezerrel, és ehhez újabb adag tápszert igényeltem. Közben pedig Doktor House-t nézek napi szinten, tiszta függő lettem. Régen is csíptem, mikor a tévében ment, de nem néztem rendszeresen, viszont így a neten sokkal kényelmesebb is, mivel nincsenek reklámok és nem alszik be rajtuk az ember. Olvastam is egy idézetet belőle, ami nagyon megfogott és amit a saját gondolataimmal is kiegészítettem, és ezzel búcsúznék mára:

"- Azt táplálják belénk, hogy csak soványan lehetünk sikeresek.
- Nem. Azt, hogy aki sovány, az nézhet ki jól, és a világunk azokat szereti, akik valamennyire jól néznek ki.
- Azt kéne üzenni nekik, hogy az egészség a lényeg." (Doktor House)


A soványság sem mindig szexi. De persze ez attól is függ, hogy ki hogyan érzi magát annak. Továbbá amit a végén is ír: az egészség a lényeg. Egy sovány ember is lehet beteg, és egy kövér is. Sosem tudhatod a másikról, hogy mi áll a háttérbe. De azt kiderítheted mi rejtőzik benne, mert talán egy életre szóló kötelék.



Kép forrása: Crohn

2 megjegyzés:

  1. Ez a poszt nagyon tetszik, totál együtt érzek, a testsúly miatt. Kitartást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik :) Hát, kitartás az van. Neked pedig remélem, hogy a súlyod változni fog hamarosan :) És talán ez hosszabb ideig megmarad ;)

      Törlés