2014. december 8., hétfő

Nike+ edzésnapló 3.rész

Ma is teljesítettem a kötelességemet edzés terén. Hétfő van, úgyhogy 30 perces Body Flexor. Az eleje nehéz volt, de a végére egészen belejöttem. Amikor letelt a 30 perc akkor éreztem, hogy csináltam valamit, de már nem akartam meghalni ahogy anno az első edzés alkalmával. Szóval nagy vállveregetés nekem, mert amennyire torna/edzés ellenes voltam, annyira lelkesen és lelkiismeretesen csinálom. Persze ezt senki nem írja elő, senki nem tart fegyvert a fejemhez, hogy muszáj megtennem. Ezt magamért csinálom, mert én akarom, a szabad elhatározásom volt az egész. Láttam sok cikket arról, hogy x kilót lefogyott valaki. Aztán 2-3 hónapja elkezdett motoszkálni a fejemben, hogy vajon nekem is sikerülne híznom? Mert könnyű lehet legyinteni, és azt mondani, hogy nekem ez nem megy, ilyen az alkatom, genetikai örökség, stb.

Takarózni azt mindenki tud. Mindenki képes jobbnál jobb kifogásokat gyártani azért, hogy ne kelljen tennie semmit. Az pedig, hogy ha valaki megpróbálja, de 2 hét után feladja mert nincs változás, az kb. ugyanaz mintha el se kezdte volna. Két hét semmire sem elég. Nekem is lehet kell két év is akár ahhoz, hogy elérjem a kívánt súlyomat, vagy legalább már normálisabb számot mutasson a mérleg. De én nem leszek lusta akár 2 évet is ha kell rááldozni, mert igenis szükségem van rá, hogy meg legyek elégedve magammal. Ha majd eltelik több év is már, és nem lesz eredménye, akkor már mondhatom, hogy én megpróbáltam, de lehet mégsem fog sikerülni. De most még az elején tartok, viszont már van változás. Kicsi ugyan, de az is valami és én azt is nagyon becsülöm.

Pedig hidd el, hogy én is mondhatnám, hogy Crohn beteg vagyok sorry, nekem ez nem fog menni. Dehogynem. A Crohn betegségnek nem feltétlen kell kóros soványsággal társulnia. Sőt, jobb is ha az embernek vannak tartalékai, hogy ha majd bedurvul a dolog, akkor lehessen miből gazdálkodni. Nekem nincs, és nem is volt, ezért én tényleg drasztikusan nézek ki, ha a Crohn beindul. Sajnos a mostani állapotom is ennek köszönhető, és talán ez is adja az erőt nekem, hogy ne adjam fel. Mert tudom, hogy nem azért nézek így ki, mert nem ettem, mert sanyargattam magam. Hanem azért, mert nekem osztott az élet egy kártyát, amit nem dobhatok el, amit nem pakolhatok le. Vinnem kell magammal, és a közös időből a legjobbat kihozni, amit csak tudok. Én pedig igyekszem minden erőmmel azon lenni, hogy békében éljünk egymással.
Tehát én a Crohnommal kézen fogva csinálom a hízókúrát és az edzést. A világ legboldogabb embere tudok lenni, ha tartósan megmarad rajtam akár fél kiló. Haladok, megyek és csinálom. Rendszeresen és változatosan eszek, nem csak akkor amikor már kilyukad a gyomrom az éhségtől. Iszom a Nutridrinket naponta kétszer, és reggel-este mérlegre állok, hogy mi az adott napi kilogramm állás. Hála a magasságosnak a nyári súlyomhoz képest már 2,5 kilóval többet mutat a mérleg, és ez óriási dolog. Amióta pedig rendszeresen figyelem, azóta 1,5 kiló. Október 28-án kezdtem el írni a súlyomat, és akkor ez azt jelenti, hogy 42 nap alatt jött fel ez a 1,5 kiló. Persze voltak kisebb ingadozások, de mindig figyeltem, hogy 1-1 héten mi volt az ami legtöbbször előfordult, és az alapján ítéltem meg a súlyomat. A jelenlegit már 10 napja tartom, és ez borzasztó boldoggá tesz. Ha ilyen jól fogok haladni, ami ugyebár közel sem biztos és nem látható előre, de ha mégis sikerül, akkor durván 1 év alatt sikerülhet elérnem a kívánt súlyomat. Ez így hirtelen ijesztően hangzik, hogy egy év, de én leéltem így 24 évet már, szóval ahhoz mérten semmiség az az 1. 

A blogon pedig folyamatosan írni fogom a hízókúrám és a Nike+ edzéseim aktuális állásait, és ha a végéhez érek, akkor képekkel és számokkal is be fogom mutatni, hogy min mentem keresztül, honnan indultam és hova jutottam. 

Az egész kapcsán pedig megfogalmazódott bennem ma egy gondolat és azt hiszem fel is fogom tűzni a tükörre:

"Az amit gondolsz magadról, az nem a tükörben, hanem a fejedben van"

Én mindenkit arra buzdítok, hogy ha szeretne úgy kinézni ahogy azt megálmodta, akkor vágjon bele, kezdje el, és hagyjon fel a magyarázatok/kifogások gyártásával, mert attól nem lesz jobb, és önmagát csapja be a legjobban. 

Hajrá Mindenki!!!

Én elkezdtem, én csinálom, én akkor is BOMBANŐLESZEK!!!!



Kép forrása: nőci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése