2014. december 6., szombat

Nike+ edzésnapló 2. rész

Először is Boldog Mikulást, Boldog Télapót Minden Kedves Olvasómnak! :)

Remélem mindenki jó gyermek volt, és kapott valamit a tiszta csizmájába :) Én kaptam, méghozzá a Nike-tól és jó kis jóga órát. Vagyis inkább jóga negyedórát, mivel 15 perc volt a program. Viszont az kemény 15 perc. De ezt a keménységet majd idővel megszokom, csak az eleje nehéz, úgy ahogy más dolgoknak is. Ahogy a dal is mondja: „Tudod, az első pofon a legnagyobb, aztán a többit lassan megszokod.”


Na, de azt tényleg meg kell hagyni, hogy voltak benne nehéz pozíciók, amik szerintem nem egy kezdő szintre valóak. Mert oké, hogy a néni nagyon szépen be tudja mutatni, de Andreina teste erre még nincs felkészülve. A karizmom egyenlő a nullával, meg a hajlékonyságom is. Merev és vékony vagyok mint egy fogpiszkáló. :D Viszont a csütörtöki fegyencedzés után jól esett egy kis nyugis jóga. Idővel meg remélem menni fognak gördülékenyen a pózok és a mozdulatok, mert én is szeretnék ilyeneket csinálni, mint a csaj a fenti képen. Szerintem oltári jól néz ki, és olyan nőies az egész. 

Azért, hogy legyen egy kis sikerélmény is a dologban azt elmondanám, hogy a karizmaim már kezdenek egész pofásak lenni. Nem mondom, hogy egy Schwarzenegger vagyok, mert mondjuk nem is leszek soha, de én látom és érzem a változást, ez pedig szuper érzés. Valamint a hasam is kezd formálódni, mert vannak ilyen hízókúra/edzések előtti képek, direkt azért, hogy lássam az esetleges fejlődést, és bizony, már a szép haskockák szélei kezdnek látszódni. Nem, nem rajzoltam be őket, meg semmi hallucináció. Tényleg. Amikor pedig majd már lesz elég bátorságom, akkor meg fogom mutatni a képeket, és az eredményt, hogy hová jutottam. Ezt nem akarom elkapkodni, tehát lehet csak tavasz környékén fog ez bekövetkezni, de mindenképp írok és dokumentálom meg illusztrálom majd az eseményeket.

A mai bejegyzés ennyi lett volna. Rohanok, mert ma vendégségbe vagyok hivatalos, este pedig egy kis csajparti lesz. De azért a végére készültem pár motiváló képpel :) Ja, és ha lemaradtál volna a hízókúra eddigi bejegyzéseiről, akkor ITT eléred őket. Továbbá pedig, ha a Facebook-on is követnél, akkor kattints IDE és már meg is találtál. 

Nagyon Boldog Mikulást/Télapót Mindenkinek! :)














Képek forrása: jóga , balett , jóga 2 , has 1 , has 2 , Mikulás/Télapó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése