2014. november 7., péntek

Popsira fel! :)

Jelentem, hogy a hízókúrát folyamatosan csinálom. Elkészítettem a kis hízókúrás naplómat, amelyben vezetem az adatokat. Igyekszem naponta ötször étkezni, ami legtöbbször sikerül is, valamint a napi 2 doboz Nutridrinket is szorgalmasan iszom. Az elmúlt 1 hétben a súlyom megindult felfelé, és ugyan még csak fél kilót híztam, de ez már nagyon jó haladás nekem. Én nem akarom elkapkodni a dolgot, nem célom, hogy x hét alatt x kiló. Csupán távolabbi terveim vannak ezzel kapcsolatba, mégpedig az, hogy nem érdekel mennyi időbe telik, de szeretném elérni az ideális testsúlyt. Itt pedig nem holmiféle előírt súlyról beszélek, persze én is utánanéztem azért, hogy mégis mennyi az annyi, de jelenleg az a cél, hogy jól érezzem magam a bőrömbe, és szeretnék végre egy S-es méretű nadrágot :) Folyamatosan motiválódok képekkel, és minden reggel úgy ébredek fel, hogy:

FCKYOU MINDENKI!!! ÉN AKKOR IS BOMBANŐ LESZEK!!! :D


Igaz reggelente néha elszáll az erőm, amikor ráállok a mérlegre és azt tapasztalom, hogy az esti mérlegeléshez képest fél kilóval visszaesett a súlyom. Tehát így nagyon nehéz nekivágni reggel, de tudom, hogy muszáj, és tudom, hogy képes vagyok rá, hogy véghez vigyem a tervem. Hiszen még csak 1 hete csinálom ezt az egészet, de már van plusz fél kilóm. Aminek örülni kell, meg boldognak lenni, hiszen haladok a jó irányba.

Na szóval csinálom a dolgot, és nem állok meg a célig, mert nincs az az Isten. Most pedig bloggerinámhoz csapódok a következő 30 napban egy olyan kis projekt miatt, ami mindenképp hasznos lesz a számunkra. Egy 30 napos popsiformáló edzésről van szó, amit ITT olvashattok. Natushkám és én pedig mától kezdve nyomjuk ezerrel a popsiformálást, és így már ketten vagyunk a táborban, amihez folyamatosan lehet csapódni, ahol mindenkinek a saját kitartásán múlik, hogy végig csinálja-e. Én tényleg elszánt vagyok, és megcsinálom a 30 napos edzést, és ha valóban jó hatással van a hátsó felemre, akkor akár egy második szériába is belevágok. Az én hátsómnak pedig nem fog ártani, mert hát, végülis a hízókúrával nem az a célom, hogy egy nagy zsíros fánkot csináljak a fenekemből, sőt a testemből, hanem, hogy egy egészséges, sportos külső köszönjön vissza a tükörből. Úgyhogy a popsireform elindult, és tessék csinálni, ha szeretnél szép formás feneket. Legyél akár sovány, akár kövér -igen, nem finomkodok, mert rám se mondják azt, hogy de karcsú vagy- a saját kezedben van a tested sorsa, és csak te tudod elkezdeni annak formálását. Szóval sorstársak, a bikiniszezon még úgyis várat magára, ezért tessék elkezdeni a formálódást, hogy ha majd eljön az ideje bátran sétáljunk a strandon egy szál bikiniben, óriás törölköző nélkül :)

A motiváció pedig képek formájában érkezik :)












Képek forrása: egy , kettő , három , négy , öt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése