2014. november 26., szerda

Hízókúra-beszámoló

Nos, az elmúlt 10 napban amíg angol földön voltam addig bizony rendesen elsumákoltam a hízókúrás naplóm vezetését, amiért ejnye-bejnye, meg képzeletbeli két nagy saller :D Természetesen van rá mentségem és magyarázatom. A házban nem volt mérleg, és Andreina lusta volt utána nézni a kalóriáknak meg a többinek. Tudom tudom, nem szabad lustának lenni, és szégyellem is magam rendesen. Tényleg. Igazán. Ne húzogasd a szemöldököd, és ne vágj "na persze" arcot. Igenis furdal a lelkiismeret.

Komolyan azt hittem, hogy fogytam, mivel nem is ettem olyan rendszeresen mint itthon, meg nem is jegyzeteltem, ahhoz képest újabb fél kilóval gyarapodtam :) Hű meg ha. Ráadásul a Nike+ Training Club-os programom is lefulladt, mivel tornázásra abszolút nem volt alkalmas a szoba, mert olyan kicsi, hogy képtelenség lett volna elférni. De aggodalomra semmi ok, nekivágok újból. Úgyis csak egy edzést csináltam meg, szóval nem megy kárba sok munkám. 

 Viszont azt el kell mesélnem, hogy már ez a pár kis tornázás is eredményes volt, mivel fel tudtam tenni a bőröndömet a repülőn a kis helyére. Nyáron ez lehetetlen művelet volt. Kétszer próbáltam, de nem sikerült, úgyhogy a steward fiúkát kértem meg, hogy segítsen már legyen kedves (mert a két fogpiszkáló karom nem bírja). Szóval örültem mint majom a banánnak, és képzeletben meg is veregettem a vállamat, hogy ügyes vagyok. 

Tehát minden szuper, és nem hagytam abba sem a hízókúrát, sem pedig a BOMBANŐLESZEK akciómat, csak volt egy levegővételnyi szünet, és most újult erővel vágok neki a feladatnak ismét. Szóval még mindig arra buzdítok mindenkit, hogy vegye kézbe az irányítást, emelje fel a popóját és mozduljon valamerre (lehetőleg ne a Meki felé) amennyiben nem elégedett a testével. A fejünkben dől el a nagy kérdés, hogy akarjuk-e vagy sem. Nem a tévét bámulva kell tömni magunkat csokival meg fagyival és azon siránkozni, hogy "nagy a fenekem". Meg ugye aki az én táboromba tartozik, és éppen a hízás nem megy, nekünk sem szabad azt mondani, hogy "pff hát ilyen alkat vagyok". Én mindig ezzel takaróztam, és a sportolással meg azért nem foglalkoztam, mert féltem, hogy még inkább lefogyok. Ez pedig azért is lehetett, mert mindenhol a fogyózó videók mentek, mindenki zsírégető tornára járt, és nem mertem belekezdeni. Viszont az utamba sodorta az élet a Nike+ Training-et, amiről ITT olvashatsz, és beláttam, hogy van remény, és igenis ez működhet. Persze majd ha letelik az első hónapom, akkor fogok tudni teljesen nyilatkozni, de én addig is pozitív vagyok meg bizakodó. Mert másképp nem fog sikerülni. 

Ebben a helyzetben nincs varázslat, nincsenek tündérek, nincs semmi ami majd bomba nőt varázsol belőled. Itt csak te vagy, meg az agyad, és a kitartásod. Ezekre támaszkodhatsz csak, és ezek fognak csak előre vinni. Légy elszánt, légy kemény!!! Egy régebbi írásomban amit ITT olvashatsz el, azt írom: "Mikor a legjobban fáj, akkor sem arra kell gondolni, hogy te jó ég mindjárt meghalok. Hanem, hogy na mi van, csak ennyit tudsz?" Nos, ez nekem mindig eszembe jut ha valami fáj. Legyen neked is ez egyfajta motiválás. Meg tudod csinálni, hidd csak el. De kezdj hozzá, indulj el!

Az én hízókúrámról ITT mindent megtalálsz, és természetesen a bejegyzések száma bővülni fog, ahogy haladok előre. Most pedig jöjjenek az elmaradhatatlan inspiráló képek :)







Képek forrása:  egy , kettő , három , négy , öt

2 megjegyzés:

  1. szia. most találtam a blogodra:))

    tetszik. követlek:)

    www.beautyandfashionmakeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm szépen.

      Máris megnézlek én is téged! :)

      Törlés