2014. október 2., csütörtök

Goodbye


Menj. Fordulj csak el nyugodtan. Már nem kellesz. Fuss, rohanj messze tőlem, és nem is kell, hogy visszanézz.

Más már a mi világunk. Szétcsúszott a kép, ami kettőnket ábrázolt. Már nem egy helyen van dolgunk. Megfakult a szín, megfakult a kapcsolat. De ne bánd. Én sem bánom már.

Én hagylak menni, hisz nem tarthatlak fogva. Egy ideig nem akartam, hogy távol légy. Ma már tudom, hogy jobb ez így mindenkinek.

Már én sem az vagyok, aki régen, és te sem. Nincs ezzel gond, a világ változik. Mi is változunk. Én megőrzöm a boldog perceket.

Csak egyet kérek. Ne bántsuk egymást. Váljunk el csendben. Ne okozzunk még nagyobb fájdalmat egymásnak. Mert ugyan megszakadt valami, de ne hagyjon keserű szájízt maga után. Ha meg kell halnia, hát legyen úgy. Annyit kérek, hogy legyen szép ez a halál. Fájdalmas, mert nem lehet boldog mikor valakik elbúcsúznak egymástól. De ne maradjon gyűlölet, csak béke.

Fogadd el te is, hogy nincs tovább…én is ezt teszem. Gondolj rám majd mosolyogva. Ne csillogjon könny szemedbe soha. Őrizz meg minden szép percet.

Én örökké így fogok majd emlékezni rád. Elengedem a fájó perceket, és örökké szépnek látom majd azt ami valaha közöttünk volt. Mert szép volt.

Örökké szép marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése